Selamat Datang / Welcome

"Tidak Melayu Hilang Di Dunia"

Friday, May 15, 2009

Kesan Pembubaran DUN Perak, Jika berlaku

Assalamualaikum WBT....
saudara pembaca yang budiman, apa yang saya dengar pada masakini Rakyat Negeri Perak yang menyokong sebelah PR meronta-ronta memohon pembubaran DUN Perak dilaksanakan. Saya begitu pelik dan sangsi mengapa mereka inginkan pembubaran DUN, tidakkah mereka tahu kesannya jika berlakunya pembubaran DUN.
Saudara yang budiman, memang mudah untuk memohon untuk pembubaran DUN dan saya percaya kerajaan BN yang memerintahpun akan memohon pembubaran DUN jika difikirkan baik untuk orang melayu. Keyakinan yang dilemparkan oleh pemimpin PR terutama PAS ibarat mereka akan menang sehingga 22 kerusi dan akan memegang tampuk mejoriti didalam PR yang membolehkan PAS menjadi MB sekali gus menjadi ketua Kerajaan Negeri Perak.
saudara yang budiman, jika pembubaran DUN dilaksanakan dan Pilihanraya Peringkat DUN diadakan di Negeri Perak dan DAP meletakan calon meraka dari bangsa MELAYU, serta mereka juga yang mendapat mejoriti dalam PR yang membenarkan PR memerintah Negeri Perak serta MB ME+LAYU yang menjadi calon DAP itu dinobatkan sebagai MB PERAK apakah nasib orang melayu Perak akan terbela. Dengan 11 bln PR memerintah dan MB nya ME+LAYU dari PAS iaitu saudara NIZAR chin pon berbagai telah diluluskan oleh Nizar chin untuk orang cina diatas permintaan DAP,
Jadi, Adakah Saudara yakin jika DUN dibubarkan Pas akan Menang Besar, Jika saudara yakin PAS akan dapat membentuk kerajaan Negeri Perak saya pon akan setuju dengan pembubaran DUN tersebut demi kebaikan dan kemakmuran Orang MELAYU negeri PERAK yang saya cintai dan sayangi,
Saudara yang budiman, mendesak pembubaran DUN bukan jalan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah krisis politik Perak pada masa ini. Cuma Nizar tak perlu hendak mempertahankan hak kononnya beliau masih MB, saya percaya beliau lebih tahu apa yang berlaku sepanjang beliau menjadi MB, cukup-cukuplah menabur fitnah.. terima kenyataan bahawa "NIZAR BONEKA DAP".
sekian,
tenung,lihat,jeling serta fikir-fikirkanlah
-cicitmaharajalela-

No comments: