Selamat Datang / Welcome

"Tidak Melayu Hilang Di Dunia"

Friday, April 24, 2009

TAHNIAH BARISAN MKT UMNO DARI PASIR SALAK

dari kiri, Dato Ainon (K.Wanita), Dr Wan (K.Puteri), Dato Tajuddin (k.Bahagian), Yb Zainol (Tim.Ketua Bahagian ) Pucuk pimpinan UMNO Bahagian Pasir Salak



assalamualaikum w.b.

di pendekkan cerita kami penduduk parlimen pasir salak mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Dato Hj Tajuddin Abd Rahman kerana kejayaan beliau sebagai Majlis Kerja Tertinggi UMNO (MKT) pusat semasa pemilihan pucuk pimpinan baru-baru ini.

ucapan Tahniah juga kepada Dr Wan Norasyikin kerana dilantik sebagai Majlis Kerja Tertinggi (MKT) Umno Pusat bagi mewakili atau mengisi kouta sayap ia itu Puteri.

Diharapa kedua-dua tokoh ini dapat memberi komitmen yang tinggi untuk masyarakat di Pasir Salak.

Saya amat percaya komitmen yang akan diberikan Oleh Dato' Tajuddin B. Abd Rahman kerana saya mengahtahui perjuangan dan semangat beliau untuk membantu bangsa Melayu di Pasir Salak. cuma yang amat merisaukan saya dan semua penduduk DUN Kg Gajah adalah kepada DR Wan Norasyikin. sebab selama menjadi ADUN Kg gajah berbagai rungutan yang didengar oleh saya tentang tanggungjawab dan tugas Dr Wan sebagai ADUN Kg Gajah.

Saya secara peribadi memohon Yb Dr Wan memperbaiki semua kesilapan yang lampau supaya pengundi Kg Gajah tidak merasa menyesal memilih beliau sebagai ADUN.

sekian ,

ALLAHUAKBAR!!!!HIDUP UMNO!!!HIDUP MELAYU!!!HIDUP DATO' TAJ!!!!HIDUP PAHLAWAN PASIR SALAK!!!! HIDUP SEMUA PENDUDUK PASIR SALAK!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

norzyah_zacksabri said...

amboi2..kemain lagi ye!! semangat betoi! tp sempat lagi tu nk 'komen' kat ketua puteri kite ye!! nk kena nih!! hehehe..ape2 pun, nor doakan UMNO akan meneruskan perjuangan utk membela bangsa Melayu dan berada di landas yg betul..amin...

perak said...

Dr. Wan, i bg u this year only. klu u tak berubah
kita orang confirm akan berubah....May be u mmg elok dok kat klinik gigi u and jaga patient u betul2. Jgn gigi yg boleh repair dan dikekalkan u nak cabut jer.

I dah kenal sikap u masa dlm klinik lagi.....jgn ambik remeh hal org ramai.

Gigi rosak jer nak cabut...rosak jer cabut....habis gigi org kampung. Semua nak disuruh pakai gigi palsu.

From this i know about u, coz my wife hampir terkene dgn u. Nasib i slamatkan klu tak u dah cabut dah gigi dia. Mane tak, dah kene bius dah.

15 tahun dulu bleh buat nape skrg tak leh buat?

So, pengajarannye......ubah le sikap tu yong!!

Pak Andak said...

cam tgk tv sekolah or wayang penerangan aje blog ko nih. 1 bintang aje le usaha le lagi...hahahaha

cicitmaharajalela said...

terima kasih atas komen anda, pak andak ni memang untuk penerangan . cuma tak ler rope wayang pacak zaman dulu..anything tq very much