Selamat Datang / Welcome

"Tidak Melayu Hilang Di Dunia"

Thursday, May 21, 2009

Siapa MB Perak Yang Sebenar

Assalamualaikum WBT..

Saudara pembaca yang budiman, hari ini 22 hb mei 2009 jumaat akan diberikan keputusan penuh siapa MB Perak yang sah disisi Undang-undang. sekarang jam menunjukkan pukul 11.45 pagi, hanya ada beberapa jam sahaja lagi kita semua rakyat negeri Perak akan tahu keputusan penuh dari makamah tinggi.

Saudara yang budiman, tujuan saya mencoretkan fikiran saya adalah untuk membuat tekaan atau andaian yang akan dibuat oleh Nizar Chin dan pemimpin PR mengenai keputusan Makamah pada hari ini.

jika keputusan menyembelahi Nizar Chin, semua penyokong PR dan pemimpin PR akan memuji sistem kehakiman Negara, tidak akan ada cacian kepada hakim dan Makamah, cuma mereka akan beramai-ramai berkumpul di SUK untuk halau Dr Zamry dan barisan EXCOnya.

tetapi jika Dr Zamry sah sebagai MB Perak mereka akan mengatakan sistem kehakiman telah di cabuli oleh kerajaan, mereka akan mencaci hakim yang memberikan keputusan, mereka akan caci Dato' Sri Najib, dan mereka akan buat roadshow untuk kutuk kerajaan,

yang musyikilnya kalau dah makamah tidak telus mengapa Nizar and Geng membawa kes itu keMakamah. mengapa tidak jerit kuat-kuat kata dia MB. Faham lah wahai penyokong PR pemimpin Saudara hanya ingin mengambil sempati rakyat yang kononnya dia terinaya, walaupun beliau tahu bahawa beliau tak ada mejoriti dewan..

sekian

tenung, lihat, jeling dan fikir-fikirkanlah

-cicitmaharajalela-

1 comment:

Anonymous said...

no comment,sapa makan cabei,teraseler pedaihnyer!!!