Selamat Datang / Welcome

"Tidak Melayu Hilang Di Dunia"

Monday, August 10, 2009

Anwar PENGKHIANAT BANGSA

sekarang ini sibuk mengatakan tentang kenyataan Tan Sri Muhyidin Yasin mengatakan bahawa Anwar ibrahim ini pengkhianat banggsa.. sebenarnya bukan baru ini sahaja Anwar dilebelkan sebagai Pengkhianat Bangsa tetapi sejak dari beliau di lepaskan dari penjara pon telah dilebelkan pengkhianat bangsa..
Mengapa saya mengatakan begitu adalah kerana, beliau memang sangup mengadaikan maruah bangsa sendiri untuk kepentingan peribadi beliau..yang penting bagi beliau adalah cita-cita beliau ingin menjadi perdana menteri tercapai..kalau betul beliau bukan pengkhianat bangsa, sepatutnya beliau sudah menegur beberapa perbuatan atau kenyataan kawan-kawan sekutu beliau dari DAP yang telah mengeluarkan beberapa kenyataan yang menyakitkan hati orang islam di Malaysia. kenyataan mereka itu boleh menyebabkan pergaduhan antara islam dgn mereka..

tetapi itu semua tak ada masalah bagi anwar dan sekutunya.. Agama bukan ada apa bagi mereka..kutuklah , kata lah, islam bagi DAP adalah penganas.. semua perkara adalah kesalah orang beragama Islam bagi DAP...jadi apa tindakan Anwar dan PAS yang kononnya memperjuangkan islam.. saya melihat dari jauh keatas perbalahan demi pertengkaran yang berlaku dalam pakatan pembangkang ini yang bermula dengan sentimen perkauman, dan akhirnya sudah berani menyentuh bab Agama.. yang menjadi kemusykilan saya dimanakah orang-2 islam yang menyokong pembangkan ini.. dan bagaimana boleh mereka membiarkan sahaja kenyataan demi kenyataan dikeluarkan oleh DAP ...dimana bukti PAS memperjuangkan ISLAM, dan mana Bukti Anwar memperjuangkan Bangsa,,, ini lah hero penyokong pembangkang...

sekian

No comments: