Selamat Datang / Welcome

"Tidak Melayu Hilang Di Dunia"

Wednesday, June 3, 2009

Depa Kata Rakyat Perak Tak Terima Zamry Sebagai MB, Betul Ker????




















Assalammualaikum...


saudara pembaca yang budiman, seperti yang kalian tahu bahawa makamah telah mengesahkan siapa MB Perak yang sah. Jadi tak perlu dipertikaikan lagi tentang kesahihan Zamry sebagai MB Perak. Pada masa ini Dr Zamry amat sibuk turun padang berjumpa dengan rakyat untuk untuk memberi ruang rakyat untuk bertanyakan permasalahan yang dihadapi oleh rakyat.

Alhandulillah rakyat Perak dengan terbuka hati menyambut kedatangan MB dengan hati yang terbuka dan telah menerima beliau sebagai MB Perak yang sah, ini membuktikan bahawa sistem perlembagaan Negara masih utuh diguna pakai.cuma fitnah dari Pembangkang kononya rakyat negeri Perak tidak menerima beliau sebagai MB. hakikatnya beliau diterima oleh setiap lapisan masyarakat tidak mengira kaum.

saya berani berkata begitu kerana semasa beliau datang ker Kg Gajah semalam 3.6.09 cukup ramai rakyat yang datang untuk mendengar amanat MB. apa yang dapat saya lihat bukan dari kalangan orang dewasa sahaja yang datang tetapi wanita, muda, tua bangsa india dan cina semua hadir bagi meraikan kehadiran beliau ke kg gajah.

kesimpulanya tomahan dan fitnah yang dilontarkan oleh Nizar chin adalah satu penipuan, kononnya rakyat hendak bubar DUN, rakyat tak terima Zamry. hakikatnya rakyat menolak Pembawa fitnah seperti NIZAR CHIN.

sekian.

lihat, tenung, pandang serta fikir-fikirkanlah

-cicitmaharajalela-

2 comments:

waras said...

kalu dh dtg berangkut..... yg dtg pun selalu tugasnya basuh selimut....
org muda dan yg lama.... yg rata2 xde internet...xkan berubah pd yg lame boleh le....

termsk mike.... kalu tak dpt sekupang dua sgt rugi bebeno le mike.... aaate mana idaknye mahkamah rayuan yg sahkan mb mike. mahkamah tinggi apa keputusannye...kot iye pun
tinggi ngan rayuan mana yg tak malu... dh pasti yg merayu2....

uuuw alah.... ramainye betine di majlis tu... pun org kg gjh blh dikire yg istiqomah kt semejidnye....dtg.... mana mmebuatnye....

Mohd Razali b. Yahya said...

salam waras yang dah tak waras,
yang hadir pada hari tu tak berangkut pon.. depa mai sendiri..tapi orang PAS dan penyokong PR bukan leh terima dengan kelebihan kat orang lain. waras, ko dah tak waras. fikirlah elok2 betina tu untuk binatang mereka yang hadir tu perempuan bukan betina, yang betina adalah yang selalu tunjuk perasaan dekat istana dan kat ipoh tu , dah tak ada kesopanan. ala teman bukan nak cakap besar pulak sekupang dua tu ada kat rumah teman, teman bukak blog ni bukan dapat duit pon cuma nak waraskan orang yang tak waras macam mike dan menyedokan orang yang dah dihitam kan hati mereka kerana mendengar hasutan pemimpin mike, macam mike.... kalau menang kat belah mike makamah adil kalau menang kat belah orang lain makamah dah dibeli.. orang ramai dah leh baca pemikiran sempit dan kolot pemimpin mike termasuk nizar chin.