Selamat Datang / Welcome

"Tidak Melayu Hilang Di Dunia"

Friday, April 17, 2009

TABIAT TERBARU WAKILRAKYAT PR

assalammualaikum w.b.t

saudara dan saudari pembaca, saya disini ingin mendedahkan beberapa tabiat wakilrakyat yang saudara dan saudari pilih dikalangan wakil rakyat Parti Keadilan,

saudara yang budiman, apa yang membimbangkan saya dan rakyat adalah apabila tabiat meletak jawatan sebagai ADUN dikalangan wakilrakyat keadilan ini adalah satu penyakit kronik yang virusnya dibawa oleh wan azizah ahli parlimen permatang pauh. sekarang kita tengok apa yang telah berlaku, virus ini makin parah dan akan menjadi barah kepada PKR.

jadi , fikir2kan lah adakah undi saudara yang mengundi PR betul atau Kesilapan besar







VIRUS BERBAHAYA!!!!
semua wakil rakyat dari PKR
PARLIMEN PERMATANG PAUH





---------------------------->







wan azizah letak jawatan bagi laluan pada suaminya Anuar ibrahim

ADUN BUKIT SELAMBAU





-------------------------->







ADUN PKR bukit selambau letak jawatan bg kat Manikumar







--------------------------> ?



Mohammad Fairus Bin Khairuddin letak jawatan nak bagi pada siapalah agaknya??

Apakah perkara ini mengembirakan rakyat untuk menghadapi keadaan ekonomi yang lembab pada masa ini.. dan inikah yang Anuar ibrahim mahu???

1 comment:

perak said...

Awat nuar tak bg jijah dia jer yg bertanding, biar depa anak beranak dok jadi wakil rakyat jer pastu bg lak menantu dia bertanding.
Cakap dia semua org dengar masyukkk....
Depa tak tau nuar dah pajak malaysia kat singapore....ataupun mmg dah tau pastu buat2 tak tau. Pasnie klu tak abis bayar sape lak nak nanggungnye??? Biar rakyat tanggung la, pasal rakyat smua sokong anuar. Mau jadi apepun tak pe, biar 1 semenanjung kene jualpun takpe. We all luv u anuar....huhuhuhu

Aku takut, nak cari lot tanah wakaf pun susah nanti.......apa nak jadi

" Malaysian Malaysia" or " Malaysian Singapore"

tak tau ler........jap aku nak pikior