Selamat Datang / Welcome

"Tidak Melayu Hilang Di Dunia"

Thursday, March 5, 2009

Kalau sokong mereka semua bagus

Polis benarkan himpunan esok, rakyat 'tetamu' Istana Negara
Azamin Amin Fri Mar 06, 09 9:47:19 am MYT
KUALA LUMPUR, 6 Mac (Hrkh) - Polis telah membenarkan perhimpunan membantah dasar Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) esok dan sebagai satu 'signal' positif bahawa pihak berkuasa sanggup bekerjasama dengan rakyat yang mahu menyuarakan hasrat mereka terhadap dasar yang cuba meminggirkan Bahasa Melayu selama ini.


ini adalah petikan dari harakah daily. semua pembaca lihat dan fikirkan. kalau pihak berkuasa ikut kehendak mereka (pembangkang) semua bagus, tetapi kalau tidak semua dah kene beli..
saya amat kecewa dengan mereka (pembangkang) kerana memperbodohkan rakyat.

adakah mereka(pembangkang) maksum, tak pernah salah dan semua betul, saya banyak bukti boleh mengaitkan dengan dakwaan saya ini. antara contohnya :-

1. pilihanraya di kuala terengganu, mereka kata polis dihantar ramai-ramai kerana untuk menjadi pengundi hantu. tetapi mereka menang tak timbul pon pengundi hantu.
2. MB selangor, setalah dato sri khir bertanyakan berapa kos membeli kereta toyota camry untuk kegunaan EXCO kerajaan Selangor, Dato khalid jawab 1.2juta, ini satu penipuan dan akhirnya dia mengaku membeli dengan harga 1.5juta 10 unit kereta.
3. Dato nasaruddin melompat parti dari BN ker PKR, Ir Nizar dengan senyum kambing cakap apa?? itu hak dia, mengapa perlu pilihanraya kecil dun bota. tapi setelah 3 ADUN PR melompat ke BEBAS , mengapa dia mengelupo macam cacing kepanasan.

jadi saya harap pembaca fikirkanlah dimana kebenaran dan dimana kemungkaran


sekian

No comments: